کاش بودی
 
 
کاش بودی تا دلم تنها نبود
 
                                    تا اسیر قصه فردا نبود
 
                                                                کاش بودی تا برای قلب من
 
                                                                                          زندگی اینگونه بی معنا نبود
 
کاش بودی تا لبان سرد من
 
                                   قصه گوی غصه غم ها نبود
 
                                                                     کاش بودی تا نگاه خسته ام
 
                                                                                          بی خبر از موج و از دریا نبود
 
کاش بودی تا دور دست من
 
                                غافل از لمس گل مینا نبود
 
                                                                     کاش بودی تا زمستان دلم
 
                                                                                       اینچنین پرسوزو و پرسرما نبود
 
                                   کاش بودی تا فقط باور کنی
 
                                                                      بعد تو این زندگی زیبا نبود
نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:21 ق.ظ http://mehdishokrany.blogsky.com

سلام. به بانوی ماه. خیلی شعر زیبایی نوشته بودی. واقعا تحسین برانگیز بود. قالب زیبایی هم داری.
خوش باشی و سلامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد