منو ببخش...

اگه تورو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش

                       اگه تویی اونکه فقط دلم میخواد منو ببخش

منو ببخش اگه شبا ستاره ها رو میشمرم

                       منو ببخش اگه بهت خیلی میگم دوست دارم

منو ببخش اگه برات سبد سبد گل میچینم

                       منو ببخش اگه شبا فقط تو رو خواب میبینم

منو ببخش اگه واسه چشای تو خیلی کمم

                        تو یه فرشته ای و من خیلی باشم یه آدمم

منو ببخش اگه برات میمیرم و زنده میشم

                         اگه با دیوونگیام پیش تو شرمنده میشم

منو ببخش اگه همش میسپارمت دست خدا

                         اگه پیش غریبه ها به جای تو میگم شما

منو ببخش من نمیخوام تو رو به ماه نشون بدم

                         نشونیتو نه به شب و نه دست آسمون بدم

منو ببخش اگه میخوام تورو فقط واسه خودم

                         ببخش اگه کمم ولی زیادی عاشقت شدم

       

نظرات 3 + ارسال نظر
آزیتا یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:57 ب.ظ http://azi.blogsky.com

سلام
انتخاب زیباییه
من که بخشیدمت...

آرسین اعظمی جمعه 9 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:08 ق.ظ http://arssin-azamy.blogfa.com

اگه یه روز بشه که تو . غیر من یاری بگیری . بخوای تو چشماش خیره شی . یا که دستاشو بگیری. همون جا از خدا می خوام که تو بیفتی بمیری. اگه یه روز بشه که تو به عشقم بی وفا بشی . بگی دیگه خسته شدی . میخوای ازم جدا بشی. همون جا از خدا می خوام که مثل من تنها بشی . که مثل من تنها ترین رسوای این دنیا بشی. اگه یه روز بشه که تو .بزاری از پیشم بری. دوباره من بمونم و شب و غم دربدری. بگی که تا حالا بودی. عاشق کس دیگری . که عشق ما بوده فقط . یه ارتباط سر سری همونجا از خدا میخوام نمونه از تو اثری.....

dokhtare darya دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ب.ظ http://-

behem begoo koja haray delamo shenidi ke oona ro neveshti chera bayad hala bade in hame veght bedoonam yeki hast ke ehsasesh barabare ehsasame ?
chera va chera?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد