دل من دست بَردار،دیگه بَسه انتظار

دیگه هِی اسمشُ، تو به یاد من نیار

اون دیگه نمی یاد ،عمرتُ هَدَر نکن

دِلِ من ،دِلِ من ،منو دَر به دَر نکن

 

دل من،دیگه بسه آخه اون که می خوای تو،دیگه نمی یاد

 

باید بدونی که یِه روزی دوباره اون اگه بیاد

 

اونوقت می بینی که اون دیگه حتی تو رو نمی خواد

 

دل من،این جوری،آخه تنها می مونی

 

دل من،غم تو، واسه من خیلی تلخه

 

می دونم تنهایی،آخه تنهایی سخته

 

دِلِ من،اگه ما ،عشقُ از سَر نگیریم

 

یه روزی منو تو،هر دو تنها می میریم

 

دل من دست بردار،اون دیگه نمی یاد.......



 

نظرات 5 + ارسال نظر
هادی یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:23 ق.ظ

:.: تیکه سنگ :.:/ یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:47 ق.ظ http://tikkesang.persianblog.com

همیشه این دلهاست که دست بر نمی داره .. ذهن ها خیلی راحت فراموش می کنند مثل فراموش کردن لغتهای کتاب زبان سال اول راهنمایی ... .:|:. روم آهسته از سر راهت / برو دست خدا به همراهت .:|:.

علی یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام بانو جانم
زیباست . مثل دل پاکت
جائی که همیشه تنهاست
اگر شراب نگاهت
درون رگ پیچد
تو را چنانچه بتی
در سراچه قلبم . همیشگی سازم- قربانت علی

آزاده دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:00 ق.ظ http://yas-sefid-17.blogsky.com

سلام
به خیالم که تو دنیا تو باسم عزیزترینی
آسمونها زیرپام اگه با تو رو زمینم
به خیالم که تو با من یه همیشه آشنائی
به خیالم که تو با من دیگه از همه جدائی
من هنوزم نگرانم که تو حرفامو ندونی
این دیگه یه التماسه من می خواهم بیای بمونی...

.....................................
می دونی این دلا دست بر نمی دارن گلم
موفق باشی ....

آسمان دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:53 ق.ظ http://k87.blogfa.com

سلام و سپاس بی نهایت از دیدار و نگاه دل آویزتان .
امید که همیشه بر اوج نگاه ما فرود آیی . پنجه های نازنینت را می بوسم .
این لبان تشنه و خسته را در حریر بوسه های شیرینت بپیچان .
چشم به راه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد