کاش میدونستی...!!







یه روزی وقتی دلم تنها میخوند 
         
  اومدی با دلم همصدا شدی

تموم تنهایی من با تو رفت    
            
  اما آخر تو ازم جدا شدی

دل من باز داره تنها میخونه  
           
    که شاید بازم بیای به این خونه

عزیزم قلب منو تنها نذار  
               
    همیشه خونهْ تو توی اونه

من دارم بازم برات میخونمو    
          
  تو هنوزم توی فکر رفتنی

کاش میدونستی چقدر عاشقتم
      
   با یه دنیا رویاهای گفتنی

عزیزم قلب منو تنها نذار   
                 
آخه اون جز عشق گناهی نداره

از همه خسته و آزرده دله 
               
  واسه تو ، تو سینه آهی نداره

من دارم بازم برات میخونمو  
            
  تو هنوزم توی فکر رفتنی

کاش میدونستی چقدر دوست دارم  

  با یه دنیا قصه های گفتنی











نظرات 3 + ارسال نظر
تیکه سنگ دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:29 ب.ظ

خوش به حالش که اینقدر دوسش داری ...

علی شادمهر سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:34 ب.ظ http://alishadmehr.persianblog.com

سلام خوبی؟ بالا خره بازش کرد وبلاگتو...وبلاگ خوبی داری...ر مورد مطلبت هم بهت میگم: همه چی از یاد آدم میره...مگه یادش که همیشه یادشه/// یا علی

ذخقدش یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:15 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد